Тілесно-орієнтована вправа
Практичний психолог радить - тілесно-орієнтована вправа
Малювати або писати на спині один у одного різні малюнки або букви, а потім відгадувати, що було зображено.
Модифікація для тривожних дітей
(поясненя: вони, намагаючись розгадати задумки партнера по грі, можуть хвилюватися, переживати, внаслідок чого напружувати м’язи сильніше і сильніше )
Дорослий : «Ми з тобою будемо малювати один одному на спині. Що ти хочеш, щоб я зараз намалював? Сонечко? Добре ». І м’яким дотиком пальців зображує контур сонця.
«Схоже? А як би ти намалював на моїй спині або руці? А хочеш, я намалюю тобі сонце ласкавою крейдою? ». І дорослий малює, ледь торкаючись поверхні тіла.
«Тобі приємно, коли я так малюю? А хочеш, зараз білка або лисиця намалюють сонце своїм ласкавим хвостиком? А хочеш, я намалюю інше сонце, чи місяць, або що-небудь ще? ».
Після закінчення гри дорослий ніжними рухами руки «витирає» все, що він намалював, при цьому злегка масажуючи спину або іншу ділянку тіла.
Можна запропонувати обирати варіант відповіді з попередньо заготовлених карток.
-
Я намалюю, а ти знайди на картці відповідь (Що це бул сонечко чи дощик?) Доречі, картки Ви можете виготовити разом.
"Ласкава крейда"
Правила:
-
малюємо пальчикамиподушечками пальцівпаличкою
-
малюємо на спині
-
малювання має бути приємним та не спричиняти болю жодному з учасників
-
малюємо почергово один одному
-
можна відповідати верально - називаючи те що намалювали на спині, а можна відобразити на аркуші паперу (мама малює на спині а я на аркуші)
-
якщо гравців декілька - слова передають у вигляді малюнка — на спині попереднього гравця потрібно «намалювати» те, про що "намалював перший учасник". Той, на спині якого «малювали», повинен зрозуміти, про що йдеться, і «намалювати» на спині свого сусіда попереду те саме. Гра триває від гравця до гравця
Радимо, щоб почав гру догослий (показати зразок, проговоритивстановити правила)