ВІКОВІ НОРМИ ПАМ'ЯТІ, МОВЛЕННЯ, МИСЛЕННЯ,УВАГИ У ДІТЕЙ.
17:44 15.02.2021
ВІКОВІ НОРМИ ПАМ'ЯТІ, МОВЛЕННЯ, МИСЛЕННЯ,УВАГИ У ДІТЕЙ.
17:44 15.02.2021
17:55 10.02.2021
ДИТИНА НЕ ВИМОВЛЯЄ ВСІХ ЗВУКІВ??!
Дивно, але навіть ті батьки ( бабусі та дідусі) які приділяють увагу розвитку своїх дітей, іноді забувають про важливість мовленнєвого розвитку. Зараз в інтернеті легко знайти опис вікових норм розвитку мовлення дитини, але деякі дорослі можуть пасивно чекати, поки дитина САМА ЗАГОВОРИТЬ або ще краще поки МОВЛЕННЯ ДИТИНИ ВИПРАВИТЬСЯ З ВІКОМ Але з часом,такі батьки дуже дивуються, якщо цього не відбувається. Бувають декілька причин чому звуки не появляються або не вимовляються. Згадаю декілька з них Дитина не може вимовити звук тому, що слабкі м’язи артикуляційного апарату (губ та язика) потрібно їх підкачати. Так, як спортсмени качають м’язи тіла,щоб вони стали більш напружені. Дитина не може вимовити звуки тому, що занадто напружені м’язи. В такому випадку потрібно вирівняти тонус язика та губ. Дитина може не чує звук. Вона не розуміє чи це С чи Ш, З чи С і т.д. Тут уже потрібно працювати над фонематичний слухом розрізненням немовленнєвих та мовленнєвих шумів. Дини має розрізняти на слух: звук дзвінка і бекання кози, шум вітру і капання крапельок і т.д; У дитини може бути слабкий видих (або взагалі не бути). Наприклад, вона не може подути. Потрібно працювати над силою видиху; У дитини можуть бути аномалії зубно-щелепної системи (неправильний прикус). Тому без ортодонта не обійтись. ДУЖЕ ВАЖЛИВО ВЧАСНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЛОГОПЕДА, ЩОБ ВІН НАДАВ КВАЛІФІКОВАНУ ІНФОРМАЦІЮ, НАД ЯКОЮ ПРОБЛЕМОЮ ПОТРІБНО ПРАЦЮВАТИ. І ще..... результат буде, якщо пам’ятати про ці три фактори ♥Регулярність ♥Старанність ♥Наполегливість Успіхів13:49 10.02.2021