СПІВПРАЦЯ ІРЦ З ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ
Розпочалися підсумкові засідання команд супроводу. 18 травня у Згурівській ЗОШ І-ІІІ ступеня зібралися педагоги, що задіяні в реалізації інклюзивного навчання в закладі, щоб підвести підсумки роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. У закладі 8 дітей навчається за інклюзивною формою навчання. Всі ці діти за заявами батьків були обстежені фахівцями (консультантами) Згурівського інклюзивно-ресурсного центру на встановлення освітніх потреб. За результатами здійснення комплексної оцінки розвитку дитини були сформовані висновки з рекомендаціями, а на засіданні команди супроводу колегіально з педагогами були надані рівні підтримки щодо навчання кожної окремої дитини. Сьогодні вчителі, асистенти вчителів звітували про навчання дітей з ООП, зазначалися найменші навіть незначні досягнення та були окреслені шляхи подолання труднощів у навчанні цих дітей. По кожній дитині приймалось індивідуальне рішення на рахунок подовження чи зміни рівня підтримки. Дані засідання команди супроводу були оформлені відповідними протоколами. Така підсумкова робота є напрочуд продуктивною і ефективною і сприяє успішній роботі у навчанні дітей з ООП та співпраці всіх ланок, що задіяні в інклюзивній формі навчання дітей з особливими освітніми потребами.