НОВЕ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти Міністерством освіти і науки України та інститутом спецпедагогіки та психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України розроблено характеристику освітніх труднощів та рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів з особливими освітніми потребами. П»ять категорій освітніх труднощів (інтелектульні, функціональні, фізичні, навчальні, соціоадаптаційні) забезпечують відповідно п»ять рівнів надання підтримки. Це нова філософія надання освітніх послуг дітям з ООП.
Протягом тижня фахівці ІРЦ брали участь у проведенні засідань команд супроводу в 13 закладах ЗЗСО та ЗДО Згурівської територіальної громади, де впроваджується інклюзивна освіта. В тісній співпраці, за участі педагогів, батьків та фахівців ІРЦ, колегіально визначали рівні підтримки 35 дітей з ООП. До кожної дитини буде застосовано індивідуальну модель підтримки її труднощів. Сподіваємось, що командне визначення освітньої траєкторії, тісна взаємодія з послугами ІРЦ позитивно вплине на підвищення якості інклюзивного навчання осіб з ООП в закладах освіти.